marți, 20 decembrie 2011

Christmas Preparation: Nails!

       Craciunul este una din sarbatorile mele preferate. Intotdeauna incep pregatirile cu o luna inainte. De la machiaj, la haine, la mancare si decoratiuni, toate sunt specifice Craciunului. Azi pun prima postare din seria: Christmas Preparations! Sincer ma plictiseam foarte tare aseara asa ca am decis sa incerc cateva modele de Craciun pe unghii. Nu este greu de loc, iar ojele pe care le-am folosit sunt superbe si merita cumparate. 
       Am folosit : un rosu pe intreaga unghie si pentru caciulita nr. M113 de la Flormar, un alb mat pentru barba nr. M103 tot de la Flormar, transparent ca protectie pentru unghie inainte sa aplic rosul si pentru a proteja modelul de la unghie nr.421 Clearly Clear de la Rimmel London si un negru pentru contur nr. 315L de la Rainbow Priorities.
       Modelul nu este greu de facut, eu personal am invatat din tutorialele de pe Youtube. Aveti grija si bafta



Un comentariu:

  1. Eu iubesc culoarea rosie :x Iar Mosul de pe unghiuta este foarte dragut :)

    RăspundețiȘtergere