miercuri, 28 decembrie 2011

Christmas Preparations: Outfits

          In sfarsit am reusit sa descarc si pozele facute de Craciun. Acest an a fost foarte greu si plin de schimbari pentru mine, insa se pare ca pe sfarsit lucrurile devin mai bune si sper ca asa vor fi si anul urmator. Va spun cu sinceritate ca nu am fost la colindat decat la o profesoara si la cateva rude, in rest am stat acasa impreuna cu familia mea si cu prietenii mei si am asteptat nerabdatoare colindatori. Totul s-a petrecut exact cum am planuit eu: am impodobit bradul impreuna cu mama, am facut o prajitura tot cu mama, am avut minunata cina in familie si bineinteles am primit o gramada de colindatori. Sper din tot sufletul ca si Craciunul vostru sa fi fost la fel de minunat ca al meu. Continuati sa ma urmariti pentru ca foarte curand voi posta machiajul pentru noaptea de Revelion. Pana data viitoare sa doresc tot ce e mai bun.

          I finally downloaded all the pictures that I've taken this Christmas. This year has been pretty much difficult and full of changes for me, though it seems that in the end things are becoming better so I hope next year will be better, too. I'm honestly telling you that I didn't go wandering with carols only to a teacher and some relatives, otherwise I stood home with my family and my friends. Everything happent exactly how I had planned: I decorated the Chirstmas Tree with my mom, I made cookies with my mom, we had a Family Christmas Dinner and we received lots of guests. I really hope with all my heart that your Christmas has been as beautiful as mine. Keep following me because really soon I'll post a makeup tutorial for New Years Eve. Until next time I wish you the best.
                My Facebook Page                                                                                   My Youtube Channel
                                                       
                                                           Day 1: Little Black Dress
                                              
                                                          Day 2: Schoolgirl

                                                           Day 3: Tired and Lazy, more Comfortable

4 comentarii: