marți, 5 iunie 2012

Finally, back!

Hello, the bitch is back!

Just kiddin'! Stiu ca nu am mai scris de foarte mult timp, insa asta se va schimba. Persoanele care ma cunosc stiu cat de mult imi plac toate chestiile astea de beauty and blah blah blah. Am atatea lucruri noi despre care sa scriu, nu numai legate de machiaj si cosmetica: lucruri din viata de zi cu zi, realizari in orice plan, pana si vise.
Ma uitam aseara cu fratele meu la pozele pe care le am in calculator si am realizat cat de repede a trecut timpul, cat am facut, cate am de facut si pur si simplu am realizat cat de mult timp petrec facand nimic si lasand viata sa treaca pe langa mine. Sunt la varsta de 16 ani, cei mai frumosi ani din viata simt ca ii irosesc. Poate ca suna ciudat, poate nu insa eu am de gand sa infrunt tot ce ma impiedica sa traiesc ca o adevarata adolescenta, tot ce ma impiedica din a-mi implini visele. 
Vreau sa ma tin motivata si vreau sa realizez tot ce imi propun pentru mine si pentru voi in aceasta vara. Curiosi? Continuati sa ma urmariti pentru cat mai multe anunturi, tutoriale si sfaturi.

Last months in my life...
                                                 Machiaj in colaborare cu makeupveroefalso


                                                              Ziua mea.... 16 ani! 


My dream :  Champs-Élysées

                                              Marea Nordului in Belgia  

My love: Paris!

3 comentarii:

  1. Foarte frumoase pozele,abia astept noile postari !!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. welcome back darling:*! foarte frumoase pozeleee;)
    te astept si pe la mine;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos .Vreau si eu la Pariis.Te invit si pe blogul meu,organizez un giveaway http://beautymakeupwithme.blogspot.ro/2012/06/giveaway-ladys.html

    RăspundețiȘtergere