duminică, 10 iunie 2012

Garnier's B.B. Cream Review


Hello girlssss!!!!

              In lunile in care am fost...hmmm...absenta :D, am adunat destul de multe produse, mai bune sau mai putin bune despre care abia astept sa va vorbesc. Acum o luna am cumparat aceasta crema de la Garnier de care am tot auzit pe diferite bloguri si vreau sa va spun ca m-am indragostit de eaaa!!!!
              Daca ma cunoasteti, stiti ca folosesc fondul de ten zilnic sau cel putin obisnuiam sa folosesc. Insa fondul acela de ten incepea sa devina destul de insuportabil, adica imi simteam fata ca o placinta cu branza. Il simteam foarte greu pe fata si pe langa asta mai era si transpiratia de la caldura. Chestia asta nu mai era igiena, era gretos, cel putin din punctul meu de vedere.
              Si cum nu pot sa renunt complet la acoperire, am decis sa cumpar aceasta crema. Nu va imaginati nici pentru o secunda ca actioneaza exact ca un fond de ten. Nu acopera cosuri, cearcane ect. ect... Reuseste in schimb sa acepere petele(putin si pistruii), oferind un aspect placut pielii. Pe langa acesta crema, folosesc un corector pt. cearcane si cosuri (daca am) si ocazional blush.
Este foarte conforabila pentru mine deoarece este o crema 5 in 1:

  • Hidrateaza
  • Echilibreaza tonalitatea
  • Corecteaza(partial) imperfectiunile
  • Ofera o stralucire sanatoasa datorita faptului ca BB cream contine Vit. C
  • Contine SPF 15
                Este folosita si in Europa si in Asia si in Australia si din punctul meu de vedere este o minune pentru femeile care poarta zilnic fondul de ten si o salvare in zilele fierbinti de vara. Poate fi folosita pe orice tip de ten, lucru care o face ok pentru toata lumea.
Este putin pricey, sa zicem asa (eu am dar in jur de 30 de lei pe ea si are 50 ml), dar merita toti banii. Inlocuieste atat crema hidratanta cat si foldul de ten.

               Cam atat, fetelor... Sper ca va este de folos, daca mai aveti alte intrebari lasa-ti un comentariu mai jos. Voi fi incantata sa va raspund.
P.S.: Am ales nuanta light <3

O zi cat mai draguta,
ThePinkDiana
Xoxo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu